25 lipca 2016

# lifestyle # photos

Fajny post! SAMMYDRESS.COM & ROSEGAL.COM



O czym będzie dzisiejszych post? 


O osobach, które chyba nie myślą racjonalnie. 

"Fajny post" 
"Wbijaj do mnie" 
"Wpadaj do mnie" 
"Świetny post" 

Wiesz już o co mi chodzi? Wydaje mi się, że każda osoba, która prowadzi bloga miała z tym do czynienia. 

Są to osoby, które za wszelką cenę chcą wypromować się, zdobyć dużo obserwatorów, komentarzy, wejść na bloga. 
Osoby, które tak 'spamują' są strasznie irytujące. 
A bądźmy szczerzy - kto chciałby czytać bloga osoby, która jest irytująca?! 
Taki komentarz to nie jest reklama bloga, tak jak się tym osobom wydaje - to jest zniechęcenie do wklejenia tego linku w pasek wyszukiwarki.

Tyle blogerów wielokrotnie pisze jak tworzyć, promować bloga.  Można powiedzieć takie "złote rady", a i tak są osoby, które robią wszystko inaczej. 

Naprawdę jeżeli, masz napisać "Fajny post, wbijaj do mnie..." To sobie po prostu odpuść. 

Nawet kiedyś, pod jakimś postem na tym blogu dostałam komentarz: "Świetny rozdział! Czekam na nexta!" 
Moja mina pewnie była w tamtym momencie była bezcenna. 
Zawsze staram się odwiedzać blogi podane przez Was w komentarzach, ale to "wbijaj do mnie" raczej pomijam.

Jak reagujecie na takie osoby / komentarze? 
Macie włączone moderowanie komentarzy i nie akceptujecie takich komentarzy?


Dzisiaj na zdjęciach kolejne zdjęcia z paczki od SAMMYDRESS.COM i ROSEGAL.COM
Koszula bardzo mi się podoba! Jest bardzo dobrej jakości zarówno jak i sweterek.




7 komentarzy:

famuart pisze...

Koszula w paski jest świetna, sama bym taką kupiła :))


Zapraszam na mój blog - famuart

Damian W pisze...

Świetna koszula. Niech każdy robi co chce nic mi do tego.
obserwuje jesli mój blog ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji :D
tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

Maadzik pisze...

Uważaj, bo niektórzy napiszą "Fajny post" bo zobaczą tylko tytuł, haha :D Ja miałam parę takich sytuacji i po prostu te komentarze "olewam" a jeżeli zdarzy się komentarz taki szczery, chociaż połowa przeczytanego posta to odwiedzam bloga i tyle ^^ ! Hahahah świetny rozdział, dobre!
1 stylizacja super! Koszula w moim stylu!♥ Kliknięte w linki! :D

Buziaki♥ Zapraszam

Emilia Skucińska pisze...

fajna stylizacja

Zapraszam do MNIE

Martyna Mariola Matuszyk pisze...

Aaa, marzy mi się ta koszula <3!

Sylwia Aga Matuszyk pisze...

Tak to prawda, wiele osób po prostu pisze tylko ,,super post,, i na tym się kończy :/ Nie lubimy takich osób są one nie kreatywne. Super, że o tym napisałyście ! ^^ Świetna ta koszula ! Zakochałyśmy się :3 GENIALNY wpis, czekamy na więcej ;) Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

Dominika Various pisze...

Koszula jest mega! A co do takich osób to fakt, promowanie na siłe..

Typical-teengirl zapraszam+ obserwuje

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Chętnie odwiedzę blogi podane przez Was w komentarzach.