14 lipca 2016

# lifestyle # photos

Internetowa przyjaźń, SammyDress.com & RoseGal.com


Hello.
Internetowa przyjaźń - każdy na ten temat uważa coś innego. Jedni wierzą, że co takiego istnieje,  a drudzy, że nie - to jest tylko znajomość, która i tak prędzej czy później się skończy. (Na pewno, nie wszystkie takie przyjaźnie się rozpadną!)


Są osoby, które w ogóle poznania kogoś w internecie nie biorą pod uwagę, ograniczają się tylko do kontaktów z osobami przez internet, które znają w rzeczywistości. 




Ja w internecie poznałam sporo osób, których śmiało mogę określić mianem "internetowych przyjaciół" od razu złapaliśmy dobry kontakt. Najważniejsze, że nie ma tutaj nic na siłę, a mimo tych kilometrów wierzę, że kiedyś uda nam się spotkać!

Taka przyjaźń jak najbardziej istnieje! Z taką osóbką z komputerka możemy się bardziej zżyć niż z osobą, z którą się widzimy całe 10 miesięcy!
Czasami mi się wydaje, że o niektórych rzeczach łatwiej mi jest porozmawiać z osobą, z którą nie widzę się codziennie w realu, niż z koleżanką, którą mam na co dzień.

A Wy co uważacie na ten temat? Uważacie, że taka przyjaźń istnieje, czy nie?


Dostałam propozycję współpracy z firmą SammyDress.com i RoseGal.com. Ubrania są bardzo dobrej jakości. Kurtka i spodenki mega mi się podobają! Kontakt z firmą jest jak najbardziej na plus. Wszystko sprawnie i szybko, bez żadnych problemów.
Polecam!

12 komentarzy:

Natasza Głogowska pisze...

Taka przyjaźń na pewno istnieje, tego jestem pewna. Po prostu należy być bardziej otwartym na świat i być otwartym na kontakty z innymi.
Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

Julia Kordiak pisze...

Oczywiście, że taka przyjaźń istnieje. Sama mam przyjaciółkę poznaną przez Internet, jest blogerką, tak jak ja :)
Bardzo ładne te spodenki!
http://written-by-loony.blogspot.com/

Taka Ja pisze...

Uważam, że posiadanie internetowego przyjaciela może być czymś fajnym. Sama mam taką przyjaciółkę, z którą bardzo się zżyłam, mimo kilometrów jakie nas dzielą. Widzimy się tylko na snapie lub Skype, nie piszemy na fb, ale rozmawiamy do siebie.
Szczerze obserwuję!

Zapraszam -> https://hot-schot.blogspot.com/

Ms Black Lady pisze...

Mam wielu znajomych, z którymi kontaktuję się przez internet. Uważam, że świetna sprawa, ale ryzykowna, bo w sumie nigdy nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie monitora.. :)

Na blogu nowe posty, trochę urody i przemyśleń może coś Cię zainteresuje. :)

Natalia Kaczmarek pisze...

Nigdy nie miałam przyjaciółki internetowej, ale znam wiele ludzi, tylko tak ''internetowo''. Nie wiem, czy dałabym radę z tęsknotą w przypadku takiej przyjaźni ..

http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

bezosobowi pisze...

Nigdy nie miałam internetowego przyjaciela, ale myślę, że to mogłoby być ciekawe doświadczenie. Bezosobowi.blogspot.com

bezosobowi pisze...

Nigdy nie miałam internetowego przyjaciela, ale myślę, że to mogłoby być ciekawe doświadczenie. Bezosobowi.blogspot.com

Damian W pisze...

Przyjaźń internetowa sama w sobie istnieje i bardzo dobrze sie trzyma ale byłem w takiej przyjaźni i nie chcę powtarzać tego :(
obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

weronika pisze...

oczywiscie ze taka przyjazn istnieje! ale niestety bywa bolesna..
a co do ciuszków, to piękna kurtka, buźka :*

Paolcia Polcia pisze...

taka przyjaźń istnieje, znam osobę która w taki sposób poznała super osoby z którymi utrzymuje kontakt
obserwujemy?
http://paolciapolcia16.blogspot.com/

Maddllenn pisze...

świetna jest ta kurtka, szkoda, że nie widziałam jej kiedy składałam swoje zamówienie :(
zapraszam do siebie -> KLIK :)

julia jones pisze...

Ja bardzo chciałabym poznać jakąś internetową przyjaciółkę ale nie wiem gdzie ... Bardzo fajne te szorty i kurtka :) Zapraszam do mnie na nowego posta też o paczce od Sammy Dress :) Obserwuję Cię !

http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Chętnie odwiedzę blogi podane przez Was w komentarzach.